Închideți

Dacă folosiți website-ul Cersanit înseamnă că sunteți de acord să utilizați fișierele cookies. Unele dintre acestea ar putea fi deja salvate în folderul din browserul dv. Mai multe informații puteți găsi în documentaţia noastră pentru fișiere cookies

Lista de produse

Reputaţia mărcii Cersanit

Cersanit a câştigat onorantul titlu de Marcă de Înaltă Reputaţie în cadrul studiului Premium Brand 2013 din Polonia.


Premium Brand examinează într-un mod complex reputaţia mărcilor printre consumatori şi companiile din mediul de afaceri.

De ce a fost pus principalul accent al studiului pe verificarea reputaţiei?
Deoarece, cu fiecare an succesiv, nimic altceva în afară reputaţia produselor nu câştigă valoarea pentru client. Datorită acesteia, clienţii recomandă unul altuia mărcile selectate, împart opinii pozitive şi, ceea ce este cel mai important, le aleg şi cu următoarea ocazie. Înţelesul reputaţiei creşte adiţional cu conştientizarea clientului, pentru care simplele mesaje publicitare nu sunt suficiente şi care aşteaptă valori mai mari de la marcă, cum ar fi: etica de acţionare, respectul pentru tradiţie sau sensibilitatea mediului.

"Studiul a fost elaborat în patru dimensiuni, şi cel mai important aspect pentru noi au fost referinţele. Cea mai bună publicitate pentru produsele noastre sunt recomandările mărcii Cersanit care aparţine portofoliului ROVESE GROUP, din partea clienţilor care au cumpărat aceste produse" – Marcin Stankiewicz Marketing Director, Europa Centrală.

Marca Cersanit este premiată, în baza unui studiu elaborat de CAWI asupra unui grup naţional de consumatori. Autorul metodei de studiu este un profesor de la Universitatea din Varşovia, Dominika Maison, PhD. Marca ce face parte din ROVESE GROUP a stat pe podium printre companii cum ar fi Raiffeisen, Pol bank, Orange, Lotto sau Cisowianka.